Позакласний захід,
проведений під час
тижня
природничих наук для
учнів 6-7 та 7-8 спеціальних класів.
Підготувала
Лазарєва Тетяна
Валентинівна,
вчитель біології та
хімії,
спеціаліст вищої
категорії.
Тема: Весна крокує по планеті
Мета: продовжити формувати поняття про
весняні явища в природі, рослини рідного краю, правила поведінки в природі
Розвивати образне та логічне
мислення
Коригувати вміння працювати
організовано, у групі
Екологічне виховання
Обладнання: комп’ютер,
інтерактивні вправи, картки з назвами рослин, плакати «Мара», «Дракон»,
смайлики-промінці, рослини з квітами (виставлені з підписами до початку заходу
на окремому столі)
Хід заходу
I.
Організаційний
момент
II.
Нервово-психічна
підготовка
Коло компліментів. Діти стають у коло і з права на ліво кажуть комплімент
сусіду
III.
Актуалізація
опорних знань
Яка зараз пора року?
Який місяць?
Чому він так називається?
IV.
Первинне
сприйняття і осмислення
1.
Зустріч
промінчиків з Марою
Загадки
Весняні
місяці
2.
Зустріч
промінчиків зі Змієм
Вправа «Що буває
навесні»
Змій
спалив назви рослин (підписи прибираються)
3. Закодовані двері
Вправа «розкодуй двері»
(ребуси + кросворд)
4.
Поява
Весни
¾ Презентація
«Весна крокує по планеті»
¾ Вправа
«Зачарована Весна». Зніми чари, які
наклала зла чаклунка (відповідність назви і зображення). Робота у групах з
картками та представників від груп з комп’ютером.
¾ Додатково.
Вправа «Правила поведінки в природі»
V.
Підведення
підсумків
VI.
Рефлексія.
Хто вам сподобався – Мара, Змій чи Весна? Чому?
VII.
Зняття
нервової напруги. «Веснянка»
Немає коментарів:
Дописати коментар